Podlaski Związek Piłki Nożnej
...  
Więcej info: reklama@ podlaskizpn.org
Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'podlaskizpn'@'10.254.34.132' (using password: YES) in /home/podlaskizpn/ftp/archiwum_2007_2008/sonda.php on line 11

Warning: mysql_select_db(): Access denied for user 'podlaskizpn'@'10.254.34.132' (using password: NO) in /home/podlaskizpn/ftp/archiwum_2007_2008/sonda.php on line 12

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/podlaskizpn/ftp/archiwum_2007_2008/sonda.php on line 12

Warning: mysql_query(): Access denied for user 'podlaskizpn'@'10.254.34.132' (using password: NO) in /home/podlaskizpn/ftp/archiwum_2007_2008/sonda.php on line 14

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/podlaskizpn/ftp/archiwum_2007_2008/sonda.php on line 14

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/podlaskizpn/ftp/archiwum_2007_2008/sonda.php on line 15
Niestety, w tej chwili nie ma żadnej sondy.

Dodał:  PS,   8.08.2008,   12:46:59,    Odsłon: 32649

Rusza A klasa
W najbliższy weekend startują rozgrywki A klasowe. Najciekawszym meczem będą derby powiatu monieckiego, w którym zmierzy się beniminek - Promień II Mońki oraz Podlasiak Knyszyn. Mecz jest rozgrywany w stolicy powiatu. Nie jest tajemnicą, że kibice z Knyszyna i Moniek nie przepadają za sobą a działacze rywalizacje wewnątrzpowiatowe traktują prestiżowo. Zapowiada się więc niezwykle interesująca rywalizacja, bo w ubiegłym sezonie Podlasiak zgłaszał aspiracje do awansu i w tym roku jest jednym z kandydatów do awansu. Z kolei w Promieniu II grają zawodnicy aspirujący do miejsca w czwartoligowej ekipie i zapewne też zrobią wszystko by przekonać do siebie trenera i władze klubu z Moniek.



Interesująco powinno być też w Brańsku, gdzie ciesząca się opinią silnej ekipa beniaminka - miejscowa Pioniera - podejmie zgłaszające aspiracje do awansu Orlęta Czyżew. Nietypowo jak na beniaminka rozpocznie sezon zespół COKiS Ciechanowiec, który z powodu remontu własnego boiska przeniósł swój mecz na boisko do Bielska Podlaskiego, gdzie zagra z rezerwami Tura.
Po barażowych bojach z Victorią Jedwabne z marszu do ligowych gier podchodzi Orzeł Kleszczele. Świeożupieczony A-klasowiec podejmie znakomicie spisujące się w rundzie wiosennej Forty Piątnica.

sobota, 9 sierpnia

Krokus Dobrzyniówka - Krypnianka Krypno (16)
BKS Jagiellonia Białystok - Skra Czarna Białostocka (12, boisko Włókniarza)

niedziela, 10 sierpnia

Pionier Brańsk - Orlęta Czyżew (15)
Tur II Bielsk Podlaski - COKiS Ciechanowiec (15)
Sparta Korycin - Gieret Giby (15)
Promień II Mońki - Podlasiak Knyszyn (17)
Orzeł Kleszczele - Forty Piątnica (16)
Orkan Poświętne - Pogranicze Kuźnica Białostocka (16)


powrót


Komentarze :

1. Vici
Forty rozjebcie tych burakow z Kleszczel :)
08.08.08,   12:49:32,   79.185.182.108

2. fans
vici daj juz spokoj co porazka boli nie ale taki jest sport
08.08.08,   13:02:56,   89.161.7.184

3. gość
Vici daj juz sobie spokoj ok zycze powodzenia!!
08.08.08,   14:46:39,   80.52.187.250

4. kibic
Orlęta Pany żółto-czarne szatany !!
08.08.08,   21:45:13,   83.26.79.125

5. Heh
No to zaczynamy oslabiony Orzel KLeszczle po meczu podejmie forty bedzie sie dzialo :D
08.08.08,   22:28:55,   80.52.187.250

6. Heh
po meczu oczywisice Barazowym :D
08.08.08,   22:29:30,   80.52.187.250

7. Heh
Kontuzje same :(
08.08.08,   22:30:37,   80.52.187.250

8. Bajac-Forty
Mam Pytanie Jakie Macie Boisko w Kleszczelach?
08.08.08,   22:36:42,   79.185.229.178

9. Vici
Bajac wez lepiej nie pytaj to takie jakby pole. jeszcze trawa dluga byla. zal normalnie.. zycze powodzenia chlopaki ;) a i TE wiesniaki to nawet szatni nie maja. żal. zreszto sam zobaczysz :)
08.08.08,   22:45:18,   79.185.182.36

10. Heh
dlugosc 105 szerokosc ok 70 trawa wszedzie a szantnia przysluguje normalnym druzynom nie frajerom !!!!
08.08.08,   23:43:30,   80.52.187.250

11. Heh
i zycze powodzenia Fortom mam nadzije ze bedzie ciekawy mecz a boisko sam ocenisz mozemy nawet pogadac jak chcesz ??
08.08.08,   23:50:01,   80.52.187.250

12. do heh
O lol, gdzie wy ta szatie mieliscie buraki... a jakie trybuny zwalone lol jakies dachowki hahahhaha ;] PS. na przyszlosc wiesniaki z koście trawe.
09.08.08,   00:02:02,   79.185.182.36

13. Heh
Koledzy ocenia w niedzile stan boiska !!! a szatnia byla bo przebierali sie sedziowie i gospodarze narq!!!
09.08.08,   00:05:53,   80.52.187.250

14. Heh
A tak na przyszlosc Viki zycze powodzenia w B klasie pozdro !!!
09.08.08,   00:06:57,   80.52.187.250

15. kibic
bks jagiellonia-skra czarna bialostocka 2;3 ale sandziuja w tej a klasie sedziowac moga zakow paranoja
09.08.08,   14:37:27,   85.193.253.155

16. kibic
forty czekamy na was w kleszczelach wrocicie tak jak ta viktoria smieszna bo jest ekipa w kleszczelach
09.08.08,   14:38:48,   85.193.253.155

17. fans
vici buraku jak nie masz jezyka w gebie i nie pytasz o szatnie to nie pisz glupot a boisko jest lepsze od waszego klepiska .
09.08.08,   15:36:31,   89.161.7.184

18. fans
chyba vitek cała sezon bedziesz beczal po przegranej co
09.08.08,   15:38:20,   89.161.7.184

19. skra
skra wyidzie w ty sezonie oskiereczka czekamy teraZ na sparte ona poiedzie do domu z workiem bramek
09.08.08,   15:55:55,   80.51.160.87

20. skra :)
iskiereczka sialala bojcie sie sparta beniaminek ten sezon jest nasz !!!
pozdro
09.08.08,   16:56:29,   80.50.236.118

21. bks
czeski z czarnej cieszyliście sie po wygranej z BKS-em jakbyście wygrali z Barceloną
09.08.08,   19:28:37,   80.54.236.11

22. apacz
jak Krypnianka
09.08.08,   22:04:02,   78.129.56.172

23. orlęta
Pionier Brańsk 2-3 Orlęta Czyżew kolejny raz pionier został powieziony :D PzD
10.08.08,   19:24:45,   83.26.80.254

24. promień
promień-podlasiak 1:0
10.08.08,   19:55:46,   79.185.159.237

25. promień
promień-podlasiak 1:0
10.08.08,   19:56:26,   79.185.159.237

26. Heh
Orzel - Forty 2:2 forty nie wykorzystaly karnego w 70 minucie a na bramce w kleszczelach stal 165 centymertowy bramkarz ktory w ladnym stylu wyciagnol karnego !!!!
10.08.08,   20:07:18,   80.52.187.250

27. Heh
zreszta ten bramkarz to napastnik xD
10.08.08,   20:07:58,   80.52.187.250

28. sparta20
sparta korycin-gierwt giby 4:4
10.08.08,   20:31:04,   79.185.166.194

29. aa
Orkan Poświętne- Pogranicze 5:2 (2:2). Bramki dla Orkana: Fiedorek, Drągowski K, Łuczaj M., Kamiński P, Miałkowski
10.08.08,   20:58:26,   79.185.166.88

30. Bajac_Forty
nom boisko nie bylo takie złe ..!a ja karnego nie strzelilem...!ale za to wcisnełem 2 bramki z wolnego!(lewy obrońca):p
10.08.08,   23:14:16,   79.185.252.22

31. Heh
A ja przy 2 bramce dupy dalem ale ja nie bramkarz tylko napastnik : ale karnego ladnie wyciaagnelem :P zycze powodzenia fortom ladny mecz na poziomie byl pzdro z KLeszczel !!!!
11.08.08,   10:10:38,   80.52.187.250

32. Bajac
niom spoko!dzieks za gre i wam tez zycze powodzenia!:) jak najlepszych wynikow
11.08.08,   23:02:02,   79.185.230.136

33. Do bks
nie moze wy tak słabo graliscie.. cieszylismy sie bo wygralismy a co zazdroscisz
13.08.08,   12:22:56,   83.18.199.58

powrót



Odsłony: 13879545
Dzisiaj wizyt: 2598
Wczoraj wizyt: 1695
Online: 36

Czerwiec, 2019
PnWtŚrCzPtSoN
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


Więcej : reklama@ podlaskizpn.org




Więcej: reklama@ podlaskizpn.org


Created by kielek9 & daro Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wiadomości     |     Liga Typera     |     Forum     |     Księga Gości